Isnin, 13 Ogos 2012

Biskut Coklat Wathiqah

 Macam lain saja nama biskut ni, sebenarnya biskut ni Wathiqah suka makan.

 Nak kata cantik tak juga, macam gelap saja warnanya hehehe...

 Yes! Dah masak pun biskut ini, kali ini anak no. tiga aku,  Atikah pula yang tolong buat sama, nasib baik ada yang membantu

Kata Wathiqah biskut ni sedap, Atikah yang tolong buat pun kata macam tu, yang lain belum rasa lagi sebab dorang dah tidur semasa biskut masak.

Jom tolong simpan kat balang aku...

2 ulasan:

Norzie hany berkata...

Cantiknya biskut coklat watiqah ni....mesti sedapkan.

Norgadis Labuan berkata...

Norzie hany.
Kata Wathiqah memang sedap, kalau boleh tiap hari nak makan, tak taulah sempat tak nak hidang raya nanti.