Ahad, 19 Ogos 2012

Hidangan Raya 2012

Kek Raya Norgadis



Kek Raya



Hidangan Yang Sedarhana Saja


Selamat Hari Raya

16 ulasan:

! tulisan buruk ! berkata...

wahhhhhh, sedapnya :)

Norgadis Labuan berkata...

@ ! tulisan buruk !
Sedapkah? Terima kasih...

zan berkata...

salam aidilfitri,
zan N familly dtg beraya ni,
fuyoo..! banyaknya mana dulu nak makan ni.semuanya tentu sedap2kan.

Norgadis Labuan berkata...

@Zan.
Salam aidilfitri juga utkmu, nak datang beraya, silalah datang...
Mana nak makan dulu? makan semualah hehehe...

khairul berkata...

wowo ada kek hari raya lagi !

Kak Imun berkata...

Selamat hari raya dari kak imun buat norgadis sekeluarga. Wah, hidangan nampak sedap dan kek pun comel, pink gitu, hehehe......:)

Maiyah berkata...

Selamat hari raya dik
maaf zahir batin
baru nk blogwalking sbb x sihat

blog usang berkata...

assalamualaikum..

pada saya juadah tu bukan sederhana lagi tu...apapun menu hari raya semuanya sedap2 belaka..

Norgadis Labuan berkata...

@khairul.
Kek buat sendiri je...

Norgadis Labuan berkata...

@Kak Imun.
Selamat hari raya dari saya buat kak Imun sekeluarga juga. Hidangan biasa2 saja dan kek semua buatan sendiri...

Norgadis Labuan berkata...

@Maiyah.

Selamat hari raya maaf zahir batin uga dari saya, time raya ni blogwalking pun jarang2. Moga cepat sembuh ya...

Norgadis Labuan berkata...

@blog usang.

Wa'alaikummusalam..

Kalau dibanding orang lain, pada saya juadah tu masih sederhana dan saya cuma buat mana yang mampu saja, nak masak lebih2 rasanya tak larat dah hehehe...

azgi berkata...

aiiih nikmatnya hidangan buat lebaran. BTW selamat hari raya idul fitri mohon maaf lahir dan batin. Greeting from java :D

Norgadis Labuan berkata...

@azgi.
Selamat hari raya maaf zahir batin. Hidangan biasa2 aja tu...

SimplySeoul berkata...

wahhh lots of foods sis. and warna-warni lagi.

Norgadis Labuan berkata...

@SimplySeoul.
Saya buat mana yang mampu je, klu warna warni tu bagi saya kelihatan lebih menarik terutamanya utk anak-anak...