Sabtu, 19 November 2011

Selamat Kembali Ke Tanah Air Hajjah Taibah Hj Mahmud



Syukur alhamdulillah, kakak ipar aku Hajjah Taibah telah selamat kembali dari tanah suci.


Rasa terharu pula saat aku memeluknya... mungkin itu jugalah yang dirasa oleh anak bungsunya sewaktu memeluk kak Hajjah.


Bacaan doa selamat dibaca oleh adik bungsunya (laki aku)


Ambil kesempatan bergambar dengan Hajjah...


Setelah memandang wajahnya yang cukup ceria itu, mengingatkan aku kembali ketika aku berada di Madinah dan Mekah satu ketika dulu, nampaknya sekarang telah banyak perubahan dan lebih cantik dibanding dulu...

Semoga aku diberi kesempatan lagi menjejakkan kaki di tanah suci insyaAllah...

11 ulasan:

tehr berkata...

alhamdulillah
selamat semuanya

seorang dari guru sekolah saya juga telah selamat kembali

Unknown berkata...

syukur Alhamdulillh , moga beliau mendapat haji mabrur

Norgadis Labuan berkata...

Salam tehr.
alhamdulillah... kita bila lagi agaknya ya...

Norgadis Labuan berkata...

Salam Khairul.
Moga kak Hajjah dapat haji mabrur, harap2 kita pun begitu juga insayAllah...

Kak Imun berkata...

Salam, norgadis. Syukur Alhamdulillah, selamat kembali ke tanah air.....:)

::ini belog saya . cinta hati saya:: berkata...

syukur alhamdulillah :)

Norgadis Labuan berkata...

Salam Kak Imun.
Kami sekeluarga pun turut gembira kerana beliau telah selamat kembali ke tanah air.

Norgadis Labuan berkata...

@::ini belog saya . cinta hati saya::
Syukur... moga kita akan mendapat peluang ke sana kelak...

Desain Grafis berkata...

nice picture..

Norgadis Labuan berkata...

@Desain Grafis.
Thanks...

Tanpa Nama berkata...

fear of god clothing
goyard
Golden Goose Deluxe Brand
jordans
off white outlet
palm angels outlet
supreme clothing
off white
yeezy
golden goose outlet