Sabtu, 10 September 2011

Merdeka Merdeka Merdeka

Lama aku tak update blog, sibuk dengan program Sayembara Deklamasi Puisi Merdeka...

Backdrop ni anak aku N Athirah yang tolong buatkan, ringan rasa beban...


Antara peserta yang ikut bertanding dan pemenangnya akan membaca puisi pada 16 september ini untuk program sempena hari Malaysia.


Anak kedua aku bertudung biru Nurzafirah dan anak aku yang sulung bertudung
hitam N Athirah juga turut serta


Adik aku berbaju hijau juga menjadi peserta


Rehat sebentar. Anak-anak aku bergambar bersama sijil dan hadiah saguhati yang dorang terima


Ketua 1 Perwila, Dr Harun Hj Pudin sedang menyampaikan cenderamata untuk Ketua 2 Perwila, Sahar Misron yang menjadi salah seorang hakim dalam program ini. Tugas aku sediakan sijil, hadiah, cenderamata, buku aturcara majlis, senarai peserta utk pendaftaran dan lain-lain...


Akhir sekali kami bergambar ramai

6 ulasan:

Kak Imun berkata...

Salam, norgadis. Salam merdeka buat norgadis. Meriahnya, anak2 pun berpeluang buat persembahan....:)

khairul berkata...

Bagus lah Kak Nor..satu family berbakat dlm bidang puisi

Norgadis Labuan berkata...

Salam kembali Kak Imun,
Salam merdeka buat kak Imun sekeluarga. Anak2 tu saja nak memeriahkan majlis...

Norgadis Labuan berkata...

Salam khairul.
Dah anak pun minat, si ibu ok je...

L berkata...

merdeka!! ak sygkan malaysia!!

jom bacer seket..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/09/beribadah-tp-xberakhlak.html

Norgadis Labuan berkata...

@L
Kita sama2 sayangkan Malaysia...