Selasa, 20 September 2011

Isu Bikin Aku Panas Telinga


Klik tulisan untuk pembacaan yg lebih jelas terima kasih.



Terima kasih Fathinor atas info yang bikin aku panas telinga...

18 ulasan:

Kak Imun berkata...

Haha.... Kak pun sempat terlanjur 'panas teling'....:D

My Life's Journey berkata...

Hahahaha nakal a gadis ni ..buat umi suspen jer tau ..hihihi

Norgadis Labuan berkata...

Salam Kak Imun.
Hahaha... kita sama2 panas telinga...

Norgadis Labuan berkata...

@My Life's Journey.
Saja... nak kasi rasa panas telinga mcm yang saya rasa hehehe...

Cik tikah berkata...

ini saje je nak buat org panas. haha...

Norgadis Labuan berkata...

Salam Cik tikah.
Biar sama-sama merasakan kepanasannya hehehe...

khairul berkata...

pergghh..ingatkan apa tadi...pandai Kak Nor buat lawak erk ;)

Norgadis Labuan berkata...

Salam khairul.
Bukan buat lawak lagi... saja nak sama2 kena... hehehe

thomas berkata...

Pandai melawak yah.

Norgadis Labuan berkata...

@thomas.
Sekadar kongsi rasa suspen hehehe

admin berkata...

Salam, was here visiting you blog.

Norgadis Labuan 2 berkata...

@admin.
Salam kembali..

tehr berkata...

ada orang yang pakai tudung periuk, pandai je menari-nari kat jalan raya
hehe

Norgadis Labuan berkata...

Salam tehr
Kalau dah pakai tudung periuk menari kat jalan raya... itu kes teruk tu cikgu...

pak long berkata...

salam...
baca yg ni..bikin gua panazzzzz

Norgadis Labuan berkata...

Salam pak long
Jangan panazzz sampai ke petang cikgu...

azie Cheesy berkata...

hehe mmg suspen :)

Norgadis Labuan berkata...

@azie Cheesy
Azie tak panas telinga ya...