Sabtu, 17 September 2011

Kemeriahan Jalinan Mesra Aidilfitri Tadika Islam WP Labuan


Empat buah sekolah Tadika Islam bergabung membuat Majlis Jalinan Mesra Aidilfitri


Kelihatan ramai sungguh ibu bapa yang hadir...


Majlis Penyampaian Duit Raya Untuk Semua Pelajar Tadika Islam


Wathiqah dapat duit raya RM 5.00


Aiskrim boleh minta selagi stock masih ada tapi hanya untuk pelajar tadika tau...


Wathiqah bersama cikgu Anita Guru Besar Tadika Al-Iman Layang-Layangan


Wathiqah bersama cikgu Erny dan anaknya


Wathiqah bersama cikgu Ani dan cikgu Saddah


Hahaha... ibu ikut sekali bergambar kali ni...

8 ulasan:

L berkata...

waaaa.. meriahnyaa. siap dapat duet raya lg. nk4...

dah solat ker belom??
http://lolz-l.blogspot.com/2011/09/6-jahanam-1.html

Norgadis Labuan berkata...

@L
Memang meriah, kita pun turut seronok tengok gelagat anak2...

*Solat asar dah... skr tgh tunggu maghrib nak buka puasa pula...

tehr berkata...

kalau dengan budak2 tadika ni
memang seronok tak pernah habis
ada je idea mereka nak bagi kita berfikir
hehe

Norgadis Labuan berkata...

Salam tehr.
Anak-anak tadika ni memang selalu banyak idea, bukan saja seronok bersama dorang ni tapi pening kepala juga dibuatnya. Kalau nak menyoal tu, banyak sangat soalannya, tak habis-habis...

khairul berkata...

singgah lepas terok kena hacked

Norgadis Labuan berkata...

Salam khairul
Siapa yang buat tu?

Rashiddin berkata...

Assalam, saya baru pindah di Labuan, mohon jasa baik berkongsi pengalaman memilih sekolah agama untuk anak2. Anak saya berumur 2-8 tahun... Terima kasih.

Rashiddin berkata...

Assalam, saya baru pindah di Labuan, mohon jasa baik berkongsi pengalaman memilih sekolah agama untuk anak2. Anak saya berumur 2-8 tahun... Terima kasih.