Khamis, 21 Julai 2011

Tawaran Belajar Untuk Si Puteri

Puteri atau nama sebenarnya Nurfatihah Athirah nampaknya mendapat tawaran belajar di Kolej lain selain daripada Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor (KUIS)


Surat Tawaran Dari KOLEJ UNIVERSITI ISLAM MELAKA


Surat Tawaran Dari UNIT PUSAT INDTITUSI MARA (UPIM)


Surat Tawaran Dari KOLEJ ISLAM SAINS & TEKNOLOGI (KIST) KELANTAN


Oleh kerana anak aku tu dah pun belajar kat KUIS, biarlah dia teruskan belajar kat sana.


Lagipun dia nampaknya happy belajar kat KUIS tu
(Puteri bertudung hijau)


Seminggu cuti di KUIS telah pun berlalu, hanya Puteri seorang saja tinggal kat bilik asramanya waktu cuti tu, yang lain semua balik kampung, maklumlah kawan sebilik semuanya orang semenanjung. Harap-harap Puteri terus tabah. Bukan senang nak selalu balik kat Labuan ni, jauh sangat, tapi aku yakin, dia memang anak yang berani dan pandai berdikari.

19 ulasan:

caliph shuriken berkata...

congrtaz.. smoga trus sukses & murah rezki ank kakak :)

Norgadis Labuan berkata...

Salam dan terima kasih caliph.
Saya pun berharap agar dia sentiasa sukses dan dimurahkan rezekinya Amin...

AiDa SyaFiQa berkata...

tahniah...
jom dtg blog saya join SAYs.my..

http://aidasyafiqa.blogspot.com/2011/07/jom-join-saysmy.html

Norgadis Labuan berkata...

Salam AiDa SyaFiQa
Terima kasih sudi singgah... insyaAllah kunjungan akan dibalas mesra...

Elie Lily berkata...

congrats! :)

Cari Rezeki berkata...

gud luck sahabat..moga berjaya..hehe

Norgadis Labuan berkata...

Thanks Elie Lily...

Norgadis Labuan berkata...

Terima kasih @Cari Rezeki...

tehr berkata...

moga2 si puteri tetap tabah di perantauan

maiyah berkata...

assalam..

moga sukses ;)

Norgadis Labuan berkata...

Salam tehr.
Saya pun berharap begitu cikgu, moga si Puteri tetap tabah di perantauan.

Norgadis Labuan berkata...

Salam dan terima kasih maiyah.

nadilah berkata...

salam kak..dila parent dila stay area bangi. Pakcik pun kerja kat KUIS tu..sekali-sekala dila pun ada jalan kat KUIS ..maybe terjumpa dengan anak kak. Anyway Tahniah (UKM / UPM tak offer ker?

Norgadis Labuan berkata...

Salam kembali nadilah.
Senang2 bolehlah jumpa anak akak kat KUIS tu...

Edy Fee berkata...

SALAM BLOGGER....
jhyep..nak minta tolong sikit klau tak kebertaan add fb saya zaritht@yahoo.com
bincang di sana.hehe sgt memerlukan bantuan skrg...

Edy Fee berkata...

salam blogger... nak minta surat tawaran...boleh?

Tanpa Nama berkata...

salam.. puteri,, sy pun dpt tawaran sambung blaja di KUIS nie.. tp sy mahu tnya.. pebayaran yuran di KUIS nie mahal tak?.. kemungkinan yuran nya brapa erk?..

Norgadis Labuan berkata...

@Edy Fee.
Maaf ya, terlambat tengok komen ni, mungkin skrg dah masuk kolej agaknya. Sebenarnya yg masuk KUIS tu anak saya.

Norgadis Labuan berkata...

Buat Yang Tak Ada Nama.
Si Puteri tu sebenarnya anak saya, klu bab yuran pendaftaran klu tak silap RM1000, ada yuran2 lain yang tidak ada dalam senarai, kira mahal jugalah, tapi boleh tanya dgn anak saya, add FBnya senang sikit nak tanya. N Athirah Al-Labuani

http://www.facebook.com/nathirah93