Rabu, 27 Julai 2011

Kenduri Sana Sini


Dekat nak bulan puasa ni, ramai pula orang buat kenduri. Tiap-tiap hari ada saja orang buat kenduri, sampaikan kelas mengaji di Masjid Layang-Layangan terpaksa diberi cuti awal kerana Ustaz Aziz dijemput untuk membaca doa dalam tiga minggu ini.


Ini kawan-kawan aku yang sama-sama mengaji di Masjid Layang-Layangan.
1 ramadhan ni, bermulalah program bertadarus pula.


Ini kenduri di rumah ibu mentua, semua adik beradik
sebelah suami hadir sama.

16 ulasan:

hardy boy berkata...

meriahnya..hehehe

maiyah berkata...

assalam..

terasa dah sronok nymbut puasa.. bulan dimana doa kita terus padaNya

Norgadis Labuan berkata...

@hardy boy
Meriah... happy2 nak puasa hehehe...

Norgadis Labuan berkata...

Wsalam Maiyah.
Moga puasa kita dipermudahkan dan mendapat berkat dari-Nya.

Kak Imun berkata...

Salam, norgadis.

Di Kota Belud sekarang ni pun, tengah rancak kenduri sempena menyambut ramadhan. Semakin terasa suasana ramadhan kan....:)

kakyon berkata...

salam nur..
seronok pergi kenduri,dpt kumpul sanak saudara.selamat menyambut bilan ramadhan..

khairul berkata...

sure badan naik ni :)

tehr berkata...

meriahnya
moga2 murah rezeki selamanya

Norgadis Labuan berkata...

Salam kembali Kak Imun.
Itulahkan, setiap kali bulan ramadhan nak tiba, pasti acara kenduri rancak di sana sini.

Norgadis Labuan berkata...

Salam kakyon.
Masa kendurilah kita berkumpul dengan sanak saudara, masa lain masing2 sibuk dengan aktiviti sendiri.

Selamat menyambut bulan ramadhan...

Norgadis Labuan berkata...

Salam khairul.
Bulan puasa nanti kita turunkan berat badan hehehe...

Norgadis Labuan berkata...

Salam tehr.
Selamat menyambut bulan ramadhan...

Moga rezeki melimpah dan puasa diberkati...

budakmengong berkata...

xpyh susa susa msak dh.heheh

Norgadis Labuan berkata...

@budakmengong.
Betullah, tak payah masak, makan free je...

Cik Bell berkata...

samalah dengan bell.
sempena ramadhan nie byk kenduri dan jamuan sempena nak menyambutn Ramadhan..
sonok dapat jmpe sanak saudara..yang makan tu.jgn ckp.belambak..rambang mata nak mkn apa.hehe

Norgadis Labuan berkata...

Salam Cik Bell.
Dah makan free, kita makan jelah... yang best tu, jumpa dgn sanak saudara...