Rabu, 13 Julai 2011

Comel Tak Si Baju Hijau Tu?


Nampak tak si baju hijau tu?


Comelkan?


Nampak matanya tak? Dia tengah tengok aku tu...


Oh....!!! Ini kerja dia rupanya, habis daun limau aku dimakannya


Tak apa, aku sedekahkan semua yang telah dia makan, sabar sajalah...

10 ulasan:

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

comel tapi geli..heheh

Norgadis Labuan berkata...

Salam Nur Hawa.
Comel comel pun tak berani nak pegang hehehe...

Kak Imun berkata...

Salam, norgadis.
Memang comel dan warna dia pun cantik. Tapi habis la daun pokok tu, hehehe......

Norgadis Labuan berkata...

Salam kembali Kak Imun.
Comelkan.... betullah kak Imun, ada lagi daun limau tu, agaknya dia kasihan kat saya tu hehehe...

khairul berkata...

makhluk ciptaan Allah

tehr berkata...

haha
dah memang kerja dia tu, nor
dia ni memang kreatif buat ukiran
huhu

Norgadis Labuan berkata...

Salam khairul.
Memang makhluk ciptaan Allah, tu yg saya bawa bersabar je tu hehehe...

Norgadis Labuan berkata...

Salam tehr..
Mungkin dia nak buat ukiran batik pula kali ni, nanti saya boleh jadi kaya tu hehehe...

Ratu Satin berkata...

Cam samer jerk ngan kejadian kat pokok limau Ratu Satin... huhuuu...mmg kna bwk bersabo... nk pegang bulu roma da naik dlu... nk bunuh kesian kang kijam lak... takpe laa bg can... heheee..

Norgadis Labuan berkata...

Salam Ratu Satin.
Jangan jadi manusia yang kejam hehehe... tapi nak menahan sabar tu pun bagai menyeksa diri sendiri, dah nasib badan, apa boleh buat, sabar je lah...