Ahad, 24 Oktober 2010

Udang Hujung Minggu

Salam sahabat,
Kepada yang sudi berkunjung ke blog aku hujung minggu ni, aku ucapkan terima kasih bebanyak. Hari ini betul-betul bz... sampai tak sempat nak BlogWalking ke laman sahabat. Hah? Bz apa? Adalah... urusan keluarga... cheh! mengada-ngada... macam orang penting pula wakah kah kah ... Dahlah tu jom layan udang aku ni.... sedap oooo....

Aku dengan bekas tunang aku, pagi-pagi lagi kira-kira jam 7 dah jalan beli udang ni. Lepas beli udang, terus pulang rumah. Anak-anak dah sediakan sarapan pagi nasi goreng dan air milo untuk kami berdua. (Anak yang baik hehehe... Bertuah aku...)

Beli 6 ekor je, cukuplah seekor seorang

6 ekor ni dah sampai sekilo lebih, keluarlah duit insan tercinta RM84
(dia yang nak beli, bukan aku paksa)

Mana cili hijau dan cili merah ni? Opps! Aku lupa beli...

19 ulasan:

azuin berkata...

SDAPNYA UDANG

nadilah berkata...

kak lain kali jemput Dila sekali kalau makan udang tuuuuu

mamawana berkata...

Salam

Udang memang sodapppp....

tehr berkata...

mahal juga udang tu sampai rm84 untuk 6 ekor
saya tak pernah beli udang, hanya sebagai tukang makan je :)

LoKMaNHaKiMKaMaRuDiN berkata...

ppeerrhhh syok,,,,,

Lady Dyla berkata...

TERINGIN!

Norgadis Labuan berkata...

Salam azuin.
Udang tu memang sedap...

Norgadis Labuan berkata...

Salam nadilah.
Dah makan udang besar, tak ingat kawan beb, nanti ada rezeki lagi baru ajak Dila k.

Norgadis Labuan berkata...

Salam mamawana.
kalau udang baru memang sedap tapi kalau udang lama dah hilang sedapnya hehehe...

Norgadis Labuan berkata...

Salam tehr.
Memang mahal udang jenis tu, kalau udang putih murah sikit.

Lagi best kalau tukang makan je, tak payah nak fikir duit hehehe...

Norgadis Labuan berkata...

Salam LoKMaNHaKiMKaMaRuDiN.
Goreng pun syok Ooo....

Norgadis Labuan berkata...

Salam Lady Dyla.
Kalau teringin, sekali sekala bolehlah beli, tapi kalau selalu pening kepala, harga mahal...

kakngah berkata...

besar punyerrrrr!!!!

biasa beli udang yg rm16 sekilo jek... huhuhu...

Norgadis Labuan berkata...

Salam kakngah.
Samalah kita... saya pun selalu beli udang yg rm16 sekilo... udang besar ni kadang2 je beli, mahal...

Fuziani JSR berkata...

Ya Allah... sedapnya...

Norgadis Labuan berkata...

Salam Fuziani JSR.
Sedap... tapi tak boleh selalu makan hehehe...

Bayu Kenangan berkata...

nampak sedap....

Norgadis Labuan berkata...

Salam Bayu Kenangan.
Nampak sedap, rasa pun sedap...

Masbi Ar berkata...

Salam Norgadis, saya pun penggemar udang, tapi sekarang udah pantang, paksalah ikut cakap doktor.....sia-sia pun saja.