Rabu, 26 Mei 2010

Norgadis di RTM Labuan FM

Hari ni nak cerita pasal semalam. Aku semalam dijemput ke RTM Labuan FM (bukan aku seorang saja yg dijemput hehehe...) Aku dan 6 orang kekawan aku menandatangani surat perjanjian untuk membuat skrip sketsa Labuan FM sehingga jun-julai ni. Kalau tak buat macam mana ya...? Kena minta bantuan kawanlah nampaknya...

Adalah beberapa topik yang telah disediakan, antaranya ialah:
  1. Kebersihan
  2. Kurangkan Pengambilan Gula
  3. Hari Bapa
  4. Budaya Membaca
  5. Amalkan Cara Hidup Sihat
  6. Kekurangan Bekalan Air Di Labuan
  7. 999-Bukan Mainan
  8. Skim Cepat Kaya

Jadual untuk kami hantar pun dah diberi, tinggal nak buat skrip je... huhuhu (Tolong aku cari bahan ya...)

Program pertama untuk bulan april dan mei dah selesai kami laksanakan, ini program untuk bulan jun dan julai pula yang perlu disediakan. Harap-harap semua berjalan dengan lancar, bukan apa... bulan jun ni aku dan kekawan sibuk dengan kembara sastera pula... Bab tu nanti aku cerita kemudian. Ok terima kasih kerana sudi membaca entri kali ini hehehe...

6 ulasan:

mamawana berkata...

Salam caiyang..

Wah bestnyer ..Tahniah dgn job tu. Semoga sukses

tehr berkata...

norgadis rupanya orang penting di labuan

tahniah dan teruskan memberi pendidikan kepada masyarakat labuan

'hidup untuk memberi bukan hanya menerima'

Norgadis Labuan berkata...

Utk mamawana.
Salam caiyang juga utkmu.
Kira kerja sambilanlah tu... klu ada permintaan baru buat hehehe...

Norgadis Labuan berkata...

Utk tehr.
Orang penting Labuan? Itu pujian yang amat tinggi dan saya belum layak lagi menerimanya, tapi terima kasih atas pujiannya.

Saya sebenarnya hanyalah seorang surirumah biasa... Setakat ini memang menjadi orang penting dalam keluarga dan belum penting sangat utk org Labuan hehehe...

Mommyyus berkata...

wah bestnye..boleh jadi dj plak lepas ni

Norgadis Labuan berkata...

Utk Mommyyus.
Kalau jadi DJ, tak keluar suara agaknya huhuhu...