Sabtu, 31 Disember 2011

Ambang Tahun Baru 2012

Terus terang aku katakan, aku jarang turun ke bandar malam sambutan tahun baru, bukan apa.. tempat letak kereta jauh sangat, nak turun awal sangat tapi ingat nak solat lagi, rasanya lebih senang solat kat rumah. Dari segi yang lain aku terfikir juga keinginan anak-anak nak tengok suasana ambang tahun baru... aku pun bincang dengan abang, kita turun waktu petang, sebelum maghrib balik rumah, malam tak payah turun lagi...


Dari jauh dah kelihatan tempat permainan tu, Wathiqah teringin sangat nak tengok dekat-dekat


Dah tengok dekat nak join main pula...



Wathiqah bukan main happy lagi petang tu...


Kami terpaksalah menunggu selama 20 minit kat situ...


Sempatlah tengok-tengok gerai yang dibuka waktu tu...


Wathiqah sempat terpandang angry bird huhuhu...



Pengunjung belum ramai lagi waktu tu. Lebih kurang sejam kami di sana, lepas tu kami pun balik rumah...

8 ulasan:

khairul berkata...

tiada ulasan ??

Norgadis Labuan berkata...

@khairul.
Tengah post gambar ni hehehe...

ashrafi berkata...

Assalamualaikum.

Boleh tahan 'aramaiti' juga sambutannya kan? :)

khairul berkata...

ooo dah nampak dah hehe

Norgadis Labuan berkata...

Wa'alaikummuasalam ashrafi.
Saya hanya tengok waktu siang saja.

Norgadis Labuan berkata...

@khairul.
Tadi tertekan terbit sebelum entri siap hehehe...

tehr berkata...

aku pun tak suka bawa anak2 bersesak2 dalam mana2 sambutan
aku akan ceritakan segala benda dan perkara tak best yang mungkin timbul
haha - gelak jahat

kalau nak tengok bunga api sangat pun, kami hanya tengok dari dalan kereta je - dari pinggir bandar

Norgadis Labuan berkata...

@tehr.
Nampaknya fikiran kita sama je. Bayangan negatif lebih banyak dibanding yang positifnya. Kalau rajin, samalah tengok bunga api dari dalam kereta atau lebih senang tengok bunga api dlam TV hahaha...