Rabu, 9 Mei 2012

Pesta Air Labuan 2012

28-30 April 2012 
Aku kongsi gambar ikan yang dorang dapat saja ya untuk tatapan kalian semua...
 

20 ulasan:

Abu Luqman berkata...

fuyooo..kena pi memancing di labuan tau

Norgadis Labuan berkata...

@Abu Luqman.
Sekali sekala mungkin perlu juga mencuba memancing di perairan Labuan...

tehr berkata...

mak datuk!
besarnya ikan

ni kalau ikan besar macam ni, masak apa yang sedap ni, nor?

Norgadis Labuan berkata...

@tehr.
Kalau ikan besar ni,mungkin masak kukus, sup atau mungkin masak kari, bergantung kpd isi ikan, samada masih lembut atau sebaliknya...

Kak Imun berkata...

Salam, norgadis. Ui nah....! besar2 ikan diorang dpt tau.... puas hati masak lauk seminggu nih....:D

Angah berkata...

huyooo besor nye ikan buat kari sedap ni...

khairul berkata...

mak aii..besaq nya

Norgadis Labuan berkata...

Salam kembali Kak Imun.
Kalau ikan besar2 mcm ni, seminggu tak payah beli ikan, makan ikan tiap2 hari hehehe....

Norgadis Labuan berkata...

@Angah.
Masak kari kepala ikan hehehe....

Norgadis Labuan berkata...

@Khairul.
Sekali sekal makan ikan besar...

thomas berkata...

Ini yg org selalu cakap keratang

Norgadis Labuan berkata...

@thomas.
Kalau ikan besar memang selalu dipanggil keratang kat Labuan ni...

caliph shuriken berkata...

besarnya ikan2 tu, huh...

Norgadis Labuan berkata...

@caliph shuriken.
Itulah ikan2 hasil dari perairan Labuan. Bestkan?

ain dzaya berkata...

fuuu!! besau besau belaka ikan...nasib baik iman ain tebal -.-''

"Binatang pun pandai berkasih sayang. Manusia?".

Norgadis Labuan berkata...

@ain dzaya.
Hebatnya Ain, tengok ikan besar pun kena kuatkan iman hehehe...

anie berkata...

besarnya ikan

shah berkata...

kalau la dapat g sana kan bagus

Norgadis Labuan berkata...

@anie.
Besarnya ikan diperairan Labuan...

Norgadis Labuan berkata...

@shah.
Suka memancingkah? Datanglah Labuan...