Ahad, 13 Mei 2012

Mug Wajahku Hadiah Hari Lahir

Anak aku N Athirah baru sampai dari Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor semalam. Cuti semester sebulan, terubat juga rindu dihati. Sesampai di rumah, aku dihadiahkan mug berwajah aku sendiri sempena hari lahirku bulan april lepas, terharu pula rasanya, apa pun terima kasih buat Puteri, moga kejayaan sentiasa bersamamu (mcm DG pula ya.. hehehe :) )

Aku dan Blog...

Aku dan bekas tunangku 

Aku dan keluarga

18 ulasan:

Pn Kartini berkata...

HaPpY Belated Besday..:)
Cantik mug hadiah anakanda dari bondanya...:)
pasti berbunga2 di hati..:)

Norgadis Labuan berkata...

@Pn Kartini.
Mug ni hadiah dari anakanda (N Athirah) kpd bondanya (Norgadis). Saya happy sangat terima mug yang terpampang wajah sendiri dan gambar sekeluarga... hati pastinya berbunga-bunga...

tehr berkata...

Wah, cantik sangat
Kenangan untuk ibu tu

khairul berkata...

baguihnya Athirah

Norgadis Labuan berkata...

@tehr.
Cantik kan..? saya suka sangat, memang boleh buat kenangan...

Norgadis Labuan berkata...

@Khairul.
Alhamdulillah... terasa dihargai olehnya...

ain dzaya berkata...

hepy belated buffday kak!
erkk.ngn bekas tunang pun ada jugak ker...^^

"Binatang pun pandai berkasih sayang. Manusia?".

Kak Imun berkata...

Salam, norgadis. Alhamdulillah, Athirah anak yang baik. Wah, cuti panjang la kali ni kan....:)

Norgadis Labuan berkata...

@ain dzaya.
Terima kasih wishnya...
Bekas tunang hahaha... dialah teman tidur dan ayah kepada anak2 akak.... :)

Norgadis Labuan berkata...

Salam kembali Kak Imun.
Syukur dapat anak yang baik yang sentiasa ingat akan org tuanya...
Sekarang ni Athirah tengah cuti sebulan...

blog usang berkata...

salam..

saya baru balik KUIS malam ni pergi melawat adik ipar yg belajar di sana..

Norgadis Labuan berkata...

Salam kembali blog usang.
Ada adik ipar belajar kat KUIS ya, anak saya tengah bercuti sebulan ni, bulan jun baru balik semula ke KUIS.

Cik Yatt berkata...

eh ank akak same tmpt blaja ngan saye..

Norgadis Labuan berkata...

@Cik Yatt.
Belajar sama tempat kat KUIS, kalau mcm tu, bolehlah berkawan ya... sekarang anak saya bercuti, bulan jun nanti baru balik KUIS.

Norzie hany berkata...

Salam nor.
Happy birthday nor...cantik mug tu.

kakyon berkata...

happy birthday nor..
bgs juga buat kenangan wajah di mug.

Norgadis Labuan berkata...

Salam kembali Norzie hany.
Terma kasih sudi wish. Cantikkan mug tu, saya suka sangat...

Norgadis Labuan berkata...

@kakyon.
Terima kasih ucapannya. Hadiah dari anak, bolehlah dibuat kenangan...