Sabtu, 27 Februari 2010

Beautiful Blogger Award And Tag

Beautiful Blogger Award


Terkejut aku... Tiba-tiba dalam shoutmix, aku terima pesanan...>> salam ziarah, ada award dari seri. Waduh waduh waduh... seronoknya aku...

Selalunya hantar khabar biasa, kali ini khabar istemewa rupanya. Seri Bahasa bagi award untuk blog aku. Terima kasih Seri, terima kasih sangat-sangat. Tapi... yang menakutkan, award ini berserta dengan tag sekali. Wah wah wah...

Terus terang kukatakan di sini, ini adalah adalah award istemewa yang aku terima selama aku ada blog. Selalunya aku hanya dapat award followers saja, tu pun aku dah happy.

Ok... kepada para sahabat yang bakal menerima award serta tag, janganlah rasa risau sangat... buatlah apa-apa yang patut.


Inilah Tagnya...

01. Makanan - Aku suka makan nasi. (Setakat ni, belum jemu lagi, setiap hari makan nasi)

02. Bahan Bacaan - Majalah, novel, buku kisah benar...

03. Rancangan TV - Jarang tengok TV

04. Keperibadian - Sentiasa berusaha mencapai apa yang dihajati


05. Hobi - Mengumpul setem (macam budak-budak hehehe...)

06. Dan yang terakhir sekali aku ingin sangat menunaikan Haji di Mekah. Setakat ini baru buat umrah, kalau ada rezeki lebih dan kalau umur panjang harap-harap tercapailah hajat. Amin...


Ok.. ini adalah senarai penerima Beautiful Blogger Award And Tag


Syarat yang terakhir kenalah buat posting (nak dapat award pun ada syarat hehehe...), berikan kepada para sahabat yang jadi pilihan, jangan lupa waktu buat posting sertakan link si pemberi award ini. Buat jangan tak buat.

6 ulasan:

pak long berkata...

salam nor...
ok..tag istimewa ni sedang diusahakan...best jugak tag ni...

Norgadis berkata...

@Pak Long. Salam kembali. Semoga gembira mengusahakannya...

Seri Bahasa berkata...

terimakasih dah buat posting kat sini. insya'allah bulan ada lagi satu award, tapi yang ini spesial dari seri buat para pengunjung blog seri.

Norgadis berkata...

@Seri Bahasa. terima kasih kembali

pak long berkata...

salam buat nor...
tagg dah disiapkan....jemput la menjengoknyer...

Norgadis berkata...

@Pak Long. Cepatnya siap, terkezut hamba...