Sabtu, 17 November 2012

Ulang Tahun Perkahwinan Norgadis Yang Ke-21

Ulang Tahun Perkahwinan Yang Ke-21
Oleh: Norgadis Labuan

Ya Allah ya Karim
kami bersyukur kepadaMu ya Allah
Tuhan yang mencipta langit dan bumi
atas kenikmatan dan keberkatan yang kau pinjamkan kepada kami
sesungguhnya
diulang tahun perkahwinan kami yang ke 21 tahun ini
kupohon kepadaMu ya Allah
berkatilah ikatan kekeluargaan kami
satukanlah hati-hati kami
agar kami akan menjadi hamba yang taat dan bersyukur.

Ya Allah ya Rahman ya Rahim
kurniakanlah kami kesihatan, kewarasan serta rezeki yang halal,
jadikanlah kami dan zuriat kami
sebagai pewaris keturunan yang beriman
untuk kebaikan dunia dan akhirat.
Amin ...

Buat suami tercinta, terima kasih kerana sentiasa membuat aku bahagia sepanjang bersamamu.  Moga ikatan ini akan terus berpanjangan. 

Buat anak-anak yang menjadi kebanggaan ibu, terima kasih juga kepada kalian semua kerana sentiasa menghargai insan yang bergelar ibu ini.

73 ulasan:

MulutPayau berkata...

selamat mnyambut u/tahun perkahwinan..semoga kebahagiaan terus kekal hingg ke akhirnya...

Norgadis Labuan berkata...

@MulutPayau.
Terima kasih sahabat, moga doa dimakbulkan Allah dan moga dirimu diberkati selalu.

Saadah Ahmad berkata...

alhamdulillah....Allah kruniakan jodoh yg panjang....syujud syukur pada NYA......saya doakn supaya d'panjangkn lagi dunia akhirat.....saya insyaallah....akan mencapai 19th usia perkahwinan kami.....pd 26hb nov ini......

Norgadis Labuan berkata...

@Saadah Ahmad.

Amin amin amin... terima kasih sahabat, selamat ulang tahun perkahwinan juga kepadamu dan suami yang bakal menjelang tiba pada 26 Nov ini, moga kita sama-sama dipanjangkan jodoh dari dunia hingga akhirat.

Saadah Ahmad berkata...

amin aminn aminnn ya robb...insyaallah.....semoga Allah perkenankn doa2 kita iya sahabat....

Norgadis Labuan berkata...

@Saadah Ahmad.

InsyaAllah...

Bibi Wyda Teo berkata...

Slmt Ulangthun perkhwinan yg ke 21 :)

Norgadis Labuan berkata...

@Bibi Wyda Teo

Terima kasih... hari ini adalah hari yg paling bz hehehe....

Nanie Lakim berkata...

slmt ulang tahun perkwinaan..smoga kekal hingga akhir hyat..

Norgadis Labuan berkata...

@Nanie Lakim

Terima kasih... moga doanya dimakbulkan Allah aamiin...

Bibi Wyda Teo berkata...

hahahahaha....knpa ka itu ???

Norgadis Labuan berkata...

@Bibi Wyda Teo

Jadual hari ini, Jam 1-2 ptg ngaji, lepas tu ada temu janji dengan org Brunei, lepas asar ke rumahmu minta belanja hahaha..

Bibi Wyda Teo berkata...

hahhahaha...almkk...hahahha..blh2 :P

Norgadis Labuan berkata...

@Bibi Wyda Teo

Hahaha.... :)

Jahainasha Hana berkata...

Syukur Alhamdulillah...

Norgadis Labuan berkata...

@Jahainasha Hana

Syukur... moga terus bersama...

Mariana Nurdiyanah berkata...

Semoga brkekalan hingga akhir hayat dan sentiasa dlm rahmat Allah aamiin..

Norgadis Labuan berkata...

@Mariana Nurdiyanah.

Amin... terima kasih Mar, moga doamu dimakbulkan Allah dan moga dirimu dan keluarga mendapat berkat dariNya.

Mawar Merah (Alvira) berkata...

semoga berbahagia ke akhir hayat

Linda Roslee berkata...

hapy annivrsry.smoga bahagia slalu

Norgadis Labuan berkata...

@Mawar Merah (Alvira)

Amiin... Terima kasih sahabat, moga terkabul doamu...

Norgadis Labuan berkata...

@Linda Roslee.

Terima kasih Lin, moga kita sama-sama bahagia selamanya....

Kak Imun berkata...

Semoga norgadis dan suami akan kekal berpanjangan jodohnya bersama anak2 yang tersayang, Amin....:)

Norgadis Labuan berkata...

@Kak Imun.
Terima kasih kak, sama-samalah kita berdoa agar keluarga kita kekal berpanjangan aamiin.

Lyee Rahman berkata...

Semoga berbahagia disamping suami an anak anak tersayang...........Ya Allah kau limpahkan lah rahmat mu kepada saudara ku ini.beri kan lah kebahagiaan yang berpanjangan dan limpahkan lah rezekimu kepada keluarganya.Amin Ya Allah...

Norgadis Labuan berkata...

@Lyee Rahman.
Aamiin... terima kasih atas doa-doanya, moga apa yang kita impikan bersama keluarga tercinta akan dimakbulkan Allah.

Fida Zain (Faridah Ad) berkata...

selamat ulang tahun perkahwinan, semoga sentiasa bahagia bersama keluarga tersayang.

Norgadis Labuan berkata...

@Fida Zain (Faridah Ad)

Terima kasih sahabat, moga dirimu juga dilimpahkan kebahagian bersama keluarga tercinta.

Kenanga Irwarna berkata...

selamat ulang tahun perkahwinan ibu ayah

N Athirah Al-Labuani berkata...

Selamat Ulang Tahun Perkahwinan, Ibu dan Ayah!

Norgadis Labuan berkata...

@Kenangan Irwana dan N Athirah

Terima kasih nak, moga kalian terus jadi kebanggaan ibu ayah.

Asri Asi berkata...

selamat...ulang tahun perkahwinan.......

Norgadis Labuan berkata...

@Asri Asi

Terima kasih sahabat:)

Nelly N Hj Samat berkata...

tahniah..semoga bahagia slalu..semoga allah sentiasa merahmati kalian..aamiin

Norgadis Labuan berkata...

@Nelly N Hj Samat.

Terima kasih Nelly, moga kebahagian tetap menjadi milik kita bersama aamiin.

Jamir Mahmood berkata...

Selamat hingga keanak cucu....

Norgadis Labuan berkata...

@Jamir Mahmood.
Terima kasih bang...

Matali Ibrahim berkata...

Semuga berpanjangan sepanjang hayat Aminnn.

Norgadis Labuan berkata...

@Matali Ibrahim.

Aamiin... Terima kasih... moga doa dimakbulkan Allah SWT...

Nurcahaya Atikah berkata...

SeLaMaT UlAnG TaHuN PeRkAhWiNaN ^_^

Norgadis Labuan berkata...

@Nurcahaya Atikah.

Terima kasih nak, moga terus jadi anak yang dibanggakan...

Noorsinah Hj Ali berkata...

Tahniah, semoga berkekalan hingga ke akhir hayat. Amin...

Norgadis Labuan berkata...

@Noorsinah Hj Ali.
Terima kasih Noor, moga rumahtangga kita sama-sama berkekalan hingga akhir hayat.

Rosmah Binti Lamat berkata...

semoga bahagia dan dirahmatiNYA...aamiin :D

Norgadis Labuan berkata...

@Rosmah Binti Lamat.

Aamiin... terima kasih fren, moga dirimu diberkati selalu....

CT Zainun berkata...

semoga berkekelan dunia dan akhirat...amin..

Norgadis Labuan berkata...

@Ct Zainun.

Amin.... itulah yang kita harap-harapkan...

Tizz Jeffery berkata...

moga bahagia dn bersama hingga ke syurga...aminnn....

Norgadis Labuan berkata...

@Tizz Jeffery.

Aamiin... Terima kasih Wati, moga doa dimakbulkan Allah.

Rama Rama Bintang berkata...

Semoga bahagia..:)

Norgadis Labuan berkata...

@Rama Rama Bintang.

Terima kasih kak :)

Asmawati berkata...

mari diikat si anak gajah
ditengah jalan,putus talinya
kasih di ikat teguhlah sudah
moga kalian bahagia selamanya

#hehe..indaku pandai bepantun,hantam tia saja...asal ada ujung pangkalnya

Norgadis Labuan berkata...

@Asmawati.

TQ pantunnya...

Dari Labuan pergi ke Kedah,
Mari membeli si minyak geliga,
Kasih diikat teguhlah sudah,
Moga kekal sampai ke syurga.

Zamzam Abdul Rashid berkata...

Tahniah...semoga berbahagia dan diberkati sepanjang masa....

Norgadis Labuan berkata...

@Zamzam Abdul Rashid.

Amin... Terima kasih cikgu, moga kita sama-sama bahagia dan diberkati selalu.

Osman Mahali berkata...

Tahniah .. semoga Tuhan redai rmhtangga kalian ..

Norgadis Labuan berkata...

@Osman Mahali.

Aamiin... Terima kasih cikgu, moga kita diberkati selalu...

Maureen T Jaafar berkata...

happy anniversary..moga bahagia dunia akhirat

Norgadis Labuan berkata...

@Maureen T Jaafar

Aamiin... terima kasih sis, moga kita sama-sama mendapat rahmat Allah.

Susilawati Raya Sugianto berkata...

tahniah, puan! semoga anda berdua sentiasa bahagia dunia dan akhirat...amin..

Norgadis Labuan berkata...

@Susilawati Raya Sugianto

Aamiin... terima kasih, moga kebahagiaan menjadi milik kita bersama...

Sharina Tarji berkata...

Sory fren,lambat beri ucapan, walau bagai mana pun tahniah, udah spi 21 th, usia perkwin kamu,moga d pjgkan jodoh kamu amin.....

Norgadis Labuan berkata...

@Sharina Tarji.

Amin... Terima kasih fren, moga dirimu bahagia selalu...

Sani La Bise berkata...

Selamat ulangtahun perkahwinan kak Nor.. Moga kebahagiaan kekal ke akhir hayat dan dengan rahmat kasih sayang dari Illahi, moga disatukan di alam Syurgawi.. Selamat bahagia dunia akhirat. Amin.

Norgadis Labuan berkata...

@Sani La Bise.

Amin3... Terima kasih Sani, moga doa dimakbulkan Allah dan moga dirimu dilimpahkan rahmat serta mendapat keberkatan Ilahi...

Engku Nila Utama berkata...

Allahumma amin. Moga kekal bahagia sampai ke syurga kak. Mua kakak atu nda berubah bah dari gambar kawin atu. Cuma tambah caramin mata ganya. Mau menuntut ilmu ni arah kakak.

Norgadis Labuan berkata...

@Engku Nila Utama.

Amin... syukur alhamdulillah, terima kasih atas doa2nya, moga dirimu dikurniakan iman yg tinggi dan moga mendapat barakah dari Allah SWT. Sudah tua2 ani, biasalah... mata pun rabun yatah bergalas mata, walaupun alum bergigi palsu tapi atu tanda2 menuju ke hujung waktu sdh. Apa kian yang kan kau tuntut atu, ilmu kira2? atau ilmu alam? wakahkahkah.... :D

Hj Shuib Nasir berkata...

semoga terus berbahagia..amin

Norgadis Labuan berkata...

@Hj Shuib Nasir.

Amin... itulah yg diharap-harapkan...

Sofinah Lamudin berkata...

akan berbahagia selamanya :)

Norgadis Labuan berkata...

@Sofinah Lamudin.

Amin lai, mcm bungsu laki sama bungsu bini, romantik selalu hehehe....

Dewi Othman berkata...

Tahniah ka...sdh menjangkau usia 21 thn prkahwinanya,semoga berkekalan hingga akhir hayat...Aminnn..

Norgadis Labuan berkata...

@Dewi Othman.

Aminn....Terima kasih , moga doamu dimakbulkan Allah dan moga kebahagiaan jadi milik kita bersama...