Sabtu, 24 November 2012

Pameran Kesihatan

Sempat pula aku sekeluarga jalan-jalan di pameran kesihatan yang diadakan di Dataran Labuan.  Kadang-kadang perlu juga ambil tahu bab kesihatan ni...

video
Guna Video pula...

Nak masukkan gambar-gambar semasa pameran dah tak dapat, katanya dah habis kouta untuk blog aku ni, kalau nak tambah kena bayar pula tu huhuhu... Siapalah yang nak menolong...

6 ulasan:

tehr berkata...

nampak gaya perlu buka satu lagi akaun percuma tu, noor
daftar gmail satu lagi
hehe

Norgadis Labuan berkata...

@tehr.
Terasa sayang nak tinggalkan blog lama ni, kena fikir panjang dulu agaknya...

khairul hassan berkata...

lama x p check up ni

Norgadis Labuan berkata...

@khairul hassan berkata.

Sekali sekala perlu juga buat check up. Sekadar utk mengetahui perkembangan kesihatan diri sendiri...

Kak Imun berkata...

Salam, norgadis. Betul tu. Sekurang2nya kita mesti jg ambil tahu tahap kesihatan kita kan. Lebih2 lg dah usia pra-emas kak imun ni, he3......

Norgadis Labuan berkata...

@Kak Imun.
Salam kembali kak Imun, saya dah buat pemeriksaan kesihatan, alhamdulillah... tiada darah tinggi, tiada kencing manis dan tiada kolesterol.

Usia seperti kita berdua ni memang perlu berjaga-jaga hehehe... moga kita akan terus diberi kesihataan yang baik.