Ahad, 10 Jun 2012

Cuti sekolah hampir ke penghujungnya, isnin ni 11 Jun 2012 akan bermulalah penggal persekolahan.  Rasanya cuti sekolah ni aku tak banyak buat BW kat blog kekawan, BZ melayan anak-anak, kebetulan anak yang di kolej Selangor tu balik bercuti, aku dan keluarga pun mengambil kesempatan bercuti ke Kota Kinabalu.

Dari Labuan ikut feri
Jalan-jalan di KK bersama keluarga
Sempat singgah di Gaya Street
Inilah yang dihajatkan Atikah, nak beli keybord baru

 Happylah anak-anak kali dapat jalan-jalan kat KK



10 ulasan:

Maiyah berkata...

salam..

wahh.. sedondon mrk ;)

Norgadis Labuan berkata...

Salam kembali Maiyah.
Apa khabar? Lama tak dengar berita. Moga sihat2lah hendaknya.

Anak2 tu sama2 membesar, baju pun nak sama...

RESMANSHAH berkata...

Bestnya bercuti...Macam saya dan keluarga jugak. Kami ke Tawau saja cuti ini hehehe..

Norgadis Labuan berkata...

@RESMANSHAH.
Wah! Bercuti ke Tawau Res? Balik kampung bawa baby nampaknya kali ni. Aku klu nak balik kampung, kat Labuan nilah juga hehehe....

Kak Imun berkata...

Salam, norgadis. Best kan dpt bawa anak2 berjalan2. Sempat lg beli keyboard tu, sama kegemaran Atikah dgn anak sulung kak, hehehe....

Norgadis Labuan berkata...

Salam kembali kak Imun.
Memang best dpt jalan2 sekeluarga. Semua anak2 dapat ikut sama kali ni, kebetulan anak yg sulung pun ada.

Anak kak Imun pun suka keyboard? Atikah memang suka, tapi tak pernah pula belajar main keyboard dgn mana2 guru melainkan belajar dari internet...

khairul berkata...

sekali sekala bersiaran dgn anak2 kan best juga

Kak rose berkata...

comel puteri2 dengan pakaian sedondon..

Norgadis Labuan berkata...

@Khairul.
Time cuti sekolah baru dapat jalan2 bersama anak2... Seronok memang seronok...

Norgadis Labuan berkata...

@Kak Rose.
Terima kasih kak Rose, sama besar senang sikit beli baju yg sama...