Khamis, 28 Jun 2012

Pameran Dan Jualan Buku Di SM Sains Labuan

Rafidah, Rabiah, Aku Dan Wathiqah 
Letih juga menjaga buku ni...


Antara buku yang dipamer dan dijual...

Para pelajar dan guru-guru sedang memilih buku

 Tandatangan buku yang dibeli oleh pelanggan

Aku, Wathiqah bergambar bersama penulis muda Rafidah dan Resmanshah.

12 ulasan:

Kak Imun berkata...

Salam, norgadis. Alahai, kalau lah berkesempatan, sudah tentu kak datang ke sana...

Norgadis Labuan berkata...

Salam kembali Kak Imun.
Kalau waktu tu kak Imun datang, bolehlah kita bergambar sama...

RESMANSHAH berkata...

Satu lagi hari istimewa saya bersama rakan2 seperjuangan di PERWILA...

Outbound Malang berkata...

Kunci keberhasilan adalah menanamkan kebiasaan sepanjang hidup Anda untuk melakukan hal - hal yang Anda takuti.
tetap semangat tinggi untuk jalani hari ini ya gan ! ditunggu kunjungannya :D

Norgadis Labuan berkata...

@RESMANSHAH.
Best... ceria dan penuh keriangan, orang PERWILA ni memang happy2 selalu hehehe...

Norgadis Labuan berkata...

@Outbound Malang.
Terima kasih kerana sudi berkunjung di blog saya, insyaAllah nanti saya akan membalas kunjungan...

blog usang berkata...

salam..

dah 2 kali pergi sabah..tapi belum sampai lagi di Labuan...

Norgadis Labuan berkata...

Salam kembali blog usang.
Nanti kalau pergi Sabah lagi, ambillah masa singgah kat Labuan pula...

khairul berkata...

rajinnya Kak Nor jaga buku hehe

Norgadis Labuan berkata...

@khairul.
Terpaksa rajin (mcm tak ikhlas je)
Buku ini sebenarnya adalah hasil tulisan kami, kenalah ada sekali waktu jualan, kadang2 ada pelanggan yang minta tanda tangan penulisnya...

ferdinand hegemur berkata...

Hi___Visit here....

Norgadis Labuan berkata...

@ferdinand hegemur.
Terima kasih sudi singgah...