Isnin, 24 September 2012

Selamat Hari Lahir Buat Suami Tercinta

 Selamat hari lahir buat abang, doa dan restu moga abang akan sentiasa diberi kesihatan yang baik, berjaya dalam semua bidang yang diceburi, murah rezeki, diberkati selalu dan moga diberi martabat yang tinggi di sisi Allah SWT. Aamiin...
 Kek birthday abang untuk tahun ni...

Aku makan kat luar sambut birthday bekas tunang @ suami aku ni bersama anak-anak.

Tom yam dan sup daging

 Daging masak kicap (dagingnya liat huhuhu) dan sayur

Udang goreng salut tepung dan ABC
Wathiqah kata ABCnya tak cantik dan tak sedap huhuhu...

Makan je apa yang ada, janji aku belanja kali ni huhuhu...

6 ulasan:

kakcik berkata...

Semoga diberikanNya kesihatan yang baik, usia yang bermanfaat dan rezeki yang berkat. Amin. :)

Pn. Sheila@CC berkata...

wow... meraiahnya menu... selamat hari lahir gak... hehe

Norgadis Labuan berkata...

@kakcik.
Amin... terima kasih atas doanya, moga dimakbulkan Allah dan moga diberkati selalu.

Norgadis Labuan berkata...

@Pn. Sheila@CC.
Terima kasih, menu ala kadar saja tu...

Kak Imun berkata...

Salam, norgadis. Semoga berbahagia selalu ya. Dimurahkan rezeki dan untung ada isteri yg prihatin mcm norgadis....:)

Norgadis Labuan berkata...

Salam kembali Kak Imun.
Terima kasih doanya, moga dimakbulkan Allah hendaknya.

Birthday suami ni kita yg rayakan, birthday kita dia pula yg rayakan hehehe...