Jumaat, 6 Januari 2012

27 Award 2011 Dari Sahabat Blogger

Terima kasih daun keladi
Kasih diterima daun semalu
Penghargaan ini amat bererti
Moga kalian berjaya selalu.

***************************************

Ahad, 17 Julai 2011
Beautiful Blogger Award Dari Ana Matahari71
http://matahari71.blogspot.com/


Selasa, 1 Mac 2011
Award Dari Cik Kacak
Photobucket
http://celotehsikacak.blogspot.com/


Selasa, 8 Februari 2011
Follower Award Dari Mybusinessonline4u
imageshack.us
http://mybusinessonline4u.blogspot.com/


Isnin, 7 Februari 2011
Award Follower Dari Photo Gedix

Award Follower Dari Cik Photo GEDIX



Ahad, 6 Februari 2011
13 Award Dari Blog Fuzjee




Sabtu, 5 Februari 2011
Award Follower Dari Faida


Jumaat, 4 Februari 2011
Award Dari Cik Mulat
http://inicikmulat.blogspot.com/


Khamis, 3 Februari 2011
Follower Award Dari Telaga Putih Works


Rabu, 2 Februari 2011
Award Dari Intan Natasha


Selasa, 1 Februari 2011
Award Follower Dari Wandin91


Jumaat, 28 Januari 2011
Award Dari Hellokitty
http://silentbloggie.blogspot.com/


Ahad, 23 Januari 2011
Award Dari Myfrin's story


Jumaat, 21 Januari 2011
Award Buat Follower & Pengunjung Caer !!
http://caersasuke.blogspot.com/


Khamis, 20 Januari 2011
2 Award Dari Mialovetotalk

http://mialovetotalkmore.blogspot.com/

22 ulasan:

etuza berkata...

Info kita..

Nana (phoged) berkata...

hihi..
thanx dear...
rs dihargai...
siyez...
:)

Norgadis Labuan berkata...

@etuza.
Selamat datang ke Labuan, nanti datanglah lagi...

Norgadis Labuan berkata...

@Nana (phoged)
Terima kasih kembali, sama2 rasa dihargai :)

jimmy berkata...

tahniah...:0

Norgadis Labuan berkata...

@jimmy.
Terima kasih :)

cikAida berkata...

hehehe..
tenx dear..
terasa sangat dihargai :)

Norgadis Labuan berkata...

@cikAida.
Terima kasih kembali. Kalau ada award, bagilah lagi hehehe...

khairul berkata...

best arr Kak Nor

Seri Bahasa berkata...

mengimbau nostalgia silam memang manis...bila mereka dah tak aktif nanti award2 nilah jadi kenangan...

Norgadis Labuan berkata...

@Khairul.
Best klu dpt award banyak...

Norgadis Labuan berkata...

@Seri Bahasa.
Betullah Seri, ramai blogger yang pernah beri saya award dari tahun 2010, tapi sekarang tak aktif lagi, tapi award dari dorang masih saya simpan...

thomas berkata...

Tahniah,banyaknya award.

Norgadis Labuan berkata...

@thomas.
Terima kasih, tapi tak sebanyak award tahun 2010...

EmpayarUtama berkata...

Bestkan dapat simpan link kengkawan dengan awardnya...

Norgadis Labuan berkata...

@EmpayarUtama.
Saya amat menghargai kepada pemberi award, mereka ini bersusah payah mencipta dan menghadiahkannya kepada saya...

AL-QASSAM berkata...

Banyaknya dia dapat Award. saya dapat satu je dari norgadis labuan..hehe.

Norgadis Labuan berkata...

@AL-QASSAM.
Rakan blogger yang beri award tu, syukur... ada juga yang sudi beri award...

Kak Imun berkata...

Wah, tahniah, norgadis. Kak dah jarang2 update entri skrg ni. Anak bungsu kak dah masuk darjah 1. Terpaksa temankan dia buat sementara wktu di sekolah. Semoga sukses selalu, norgadis.....:D

Norgadis Labuan berkata...

@Kak Imun.
Sibuk nampaknya kak Imun, tapi kenapa nak temankan si kecil di sekolah pula, kan dah biasa sekolah kat tadika dulu.

CETUSAN SEIKHLAS RASA berkata...

TQ... biarpun semakin jarang mengupdate blog tapi sering singgah di sini...

Norgadis Labuan berkata...

@CETUSAN SEIKHLAS RASA.
Saya amat menghargainya kerana masih sudi singgah di sini...