Sabtu, 4 Januari 2014

Jalan-Jalan Keluar Labuan

 D'Olive Hotel Ampang

 Train KL Sentrel

ICity, KL

 Pertama Kompleks

Sogo

17 ulasan:

Kay Hanny berkata...

Sihat masih cikgu ni....

Siti Rahmah Ibrahim berkata...

Mau join minum petang mengopi

Norgadis Labuan berkata...

@Kay Hanny
Demam time minum ni, ani sembuh sudah dibawa minum kopi panas hehehe...

@Siti Rahmah Ibrahim
Jom mengopi ramai-ramai....

Rohana Abdrahman berkata...

Lawa bah kwnku ni...mantap.

Norgadis Labuan berkata...

@Rohana Abdrahman
Inda jua melawan lawamu kawan... kau tu lagi mantap.

Rohana Abdrahman berkata...

Jgn mcm atu eh ...aku ni mcm doremon dah buntal heee...

Norgadis Labuan berkata...

@Rohana Abdrahman
Inda jua mcm doremon, lucu bunyinya hehehe....

Tawil Baddu berkata...

Gadis melayu kedayan

Norgadis Labuan berkata...

@Tawil Baddu
Wanita kedayan cina ni abg hehehe...

Balqis Hidayah berkata...

Kwn sa norgadis ini mamang cantik dan brgaya kana dgn budi bahasanya hehehe...

Norgadis Labuan berkata...

@Balqis Hidayah
Terima kasih. Rasanya saya ni biasa2 sja. Maklumlah surirumah...

Balqis Hidayah berkata...

itu lah tk semua surirumah blh brgaya mcm norgadis kwn i ini...nak jga hti suami harus brkorban.suami plg karja lihat isteri cantik tantu suami puji dan sanang hti isterinya cantik.....hehehe....

Norgadis Labuan berkata...

@Balqis Hidayah
Rasanya utk bergaya tidak semestinya hanya yg berkerja saja ya tak? Surirumah pun perlu bergaya juga asalkan bersederhana, ikut kemampuan masing2 dan yg penting tidak membebankan suami.

Shasha Rina berkata...

Aduh...dang ceria usulnya,syg hubby ni... Hari2 tunang mu syg..tapi kali ani betambah ya syg.. honey lawa... huhuhu

Balqis Hidayah berkata...

ya btl ckp norgadis ikut kemampuan suami...
huntung suami norgadis dpt isteri sebaik kwn sa ini...sa sanang brkwn dgn nya hehehe...btl kan?...

Norgadis Labuan berkata...

@Shasha Rina
Tq tq tq ceria si marung he3... Bukan tunang Rina tp bekas tunang sja.

@Balqis Hidayah
Aku pun senang berkawan dgn mu. Sahabat yg cukup baik...

Thomas Lee berkata...

Jalan2 ke Malaya!