Selasa, 1 Januari 2013

Lawatan Ke Rumah Terbalik

Waktu cuti sekolah lepas. sempat juga aku dan keluarga melawat Rumah Terbalik yang menjadi buah mulut orang masa kini.  Rumah Terbalik tersebut terletak di Telibong, Tamparuli.

Pengunjung yang datang hanya dibenarkan bergambar di kawasan luar rumah.  Mengambil gambar di dalam rumah adalah dilarang dan akan dikenakan bayaran RM100 dan gambarnya akan dipadamkan jika berdegil.

Gambar di Rumah Terbalik

8 ulasan:

khairul hassan berkata...

unik nya rumah tu

Norgadis Labuan berkata...

@khairul hassan.
Memang unik, semua barang dalam rumah termasuk TV dan mesin jahit berkeadaan terbalik..

Kak Imun berkata...

Salam, norgadis. Bestnya norgadis dah pegi sana. Kak belum berkesempatan lg....:D

Norgadis Labuan berkata...

@Kak Imun.
Salam kembali kak, kebetulan cuti sekolah hujung tahun 2012 tu ada urusan di Sipitang, setelah selesai urusan di sana kami sekeluarga terus pergi KK bawa anak2 jalan2. Anak2 teringin sangat melihat rumah terbalik tu sendiri. Kami pun ke sanalah...

TSHIRT MUSLIMAH CASUAL berkata...

dalam nya macam rumah camane leh jadi macamtu..dia lekat apa..tak terjatuh pulak

Norgadis Labuan berkata...

@TSHIRT MUSLIMAH CASUAL.
Di dalam semuanya berkedudukan terbalik, klu yg ringan tu dorang guna gam agaknya tapi klu mesin jahit lama yang berat tu dorang guna besi untuk menyangkutkannya tapi semua tu terselindung disebalik kain kat mesin jahit.

Obat Herbal Torch berkata...

keren tuh,,,

Norgadis Labuan berkata...

Obat Herbal Torch

Yeah memang keren...